Informace ohledně EET:

 

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 

Kontaktní údaje

E-shop: www.domstav.cz

Provozovatel: Domstav Kolín s.r.o.

Adresa sídla:

K Raškovci 1115

280 02 Kolín 5

IČO 03851001

DIČ CZ03851001

telefon +420 702 134 141

e-mail: info@domstav.cz

Provozovna- velkoobchodní sklad a e-shop

Domstav Kolín s.r.o.

K Raškovci 851

280 02 Kolín 5

provozní doba

Po-Pá:       7:00-15:30   

 

Informace o zboží

Ceny zboží jsou prezenotvány včetně DPH bez nákladů na balné a dopravu.

Fotografie zboží odpovídají nabízenému sortimentu na e-shopu.

Prodávající upozorňuje kupujícího, že dodané zboží musí být použito v souladu s jeho určením a dle návodu k použití uvedeného výrobcem. 

Doručování zboží, platby a dodací podmínky

U zasílání zboží prodávající dodá objednané zboží které je skladem nejpozději do 3 pracovních dní. Pokud není objednané zboží skladem může být dodací lhůta 7-10 dní od převzetí objednávky, mimo zboží kde je udávána jiná dodací lhůta. Kupující bude informován e-mailem o termínu dodání. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se dále doporučuje co nejdříve zboží překontrolovat. Daňový doklad a jiné dokumenty jako záruční listy apod. budou zaslány společně se zbožím.

Zboží je zasíláno přepravní společností PPL ,GEIS, TOPTRANS.

Cena za dopravu je účtována: viz info doprava a platba

U nadrozměrného sortimentu jako jsou žebříky, štafle, stavební a zahradní kolečka, nádoby na vodu, kamna, stavební pytlované směsi, ostatní pytlované suroviny apod...  je nutné zvolit dopravu TOPTRANS nebo osobní odběr, jinak nebude objednávka realizována.

U osobního odběru na prodejně bude zboží které je skladem připraveno tentýž nejpozději následující den od přijetí objednávky. U zboží, které není skladem nebo je udávána jiná dodací lhůta, platí dodací lhůty jako u zasílání zboží viz výše.

Možnosti platby:

Na dobírku-zboží bude zasláno přepravcem, kupující zaplatí za zboží při převzetí.

Platba předem na účet Komerční banky 107-9642060217/0100 - zboží bude zasláno po obdržení platby

Online platební bránou GOPAY-platby kartou, online tlačítka, převodní příkaz a jiné..

více na  https://www.platebnibrana.cz/vlastnosti/platebni-metody

 

V hotovosti nebo platební kartou na prodejně - osobní odběr    

Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího

 

Byla-li smlouva uzavřena za použití prostředků komunikace na dálku pak v souladu s platným zákonem má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od data převzetí zboží. Rozhodne-li se zákazník pro odstoupení v této lhůtě, žádáme o dodržení níže uvedených podmínek: - zboží v původním neporušeném obalu zašlete do 14 dnů zpět na naší adresu a to za následujících podmínek

  • nesmí být použité,
  • musí být nepoškozené,
  • musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.), s dokladem o koupi.

Prodávající je povinen vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a to stejným způsobem,jakým byl platba přijata.Nabízí-li prodávající několik způsobů dopravy,je povinen uhradit tu nejlevnější.Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění závady.Učiní-li tak písemně měl by sdělit veškeré potřebné údaje jako popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen doložit nákup zboží dokladem o koupi.Lhůta pro vyřízení reklamace beží od převzetí reklamovaného zboží.Zboží by mělo být dodáno čisté a kompletní.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci do 30 dní od převzetí zboží.

 

Informační povinnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů

 Prodávající informuje spotřebitele, že v souladu s ustanovením § 14 zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele je subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů věcně příslušná Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, PSČ 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz

 Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a Pravidly pro postup při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.

 

Ochrana osobních údajů

Kupjící souhlasí s tím aby veškeré osobní údaje byly prodávajícím zpracovány a uchovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č.10/2000 Sb) za účelem předmětu smlouvy.Veškerá Vaše data poskytnutá při objednávkách zboží jsou považována za důvěrná a nebudou poskytnuta třetím stranám. Vámi poskytovaná data jsou používána pouze na zabezpečení a zkvalitnění našich služeb. Veškeré údaje a statistiky o vašich nákupech, které jsou získány během provozu a je nutné je archivovat např. z důvodu reklamace, nejsou poskytovány třetím stranám. Jediný případ, kdy jsou data kupujícího předány třetí straně, je při přepravě zboží pomocí přepravní služby. Data předaná přepravní společnosti jsou pouze data nezbytně nutná k úspěšnému doručení Vaší zásilky na místo dodací adresy uvedené ve Vaší objednávce, případně doplňující informace, které se přímo týkají samotné dopravy a doručení. Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromaždováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech.